Polskie forum fanów TOTO TOTO - Polska strona zespołu
Grudzień 14, 2017, 14:00:40 *
   Strona główna   Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2
  Drukuj  
Autor Wątek: My "Klezmerzy"  (Przeczytany 13248 razy)
Pluto
Junior
**

« : Styczeń 23, 2007, 11:16:13 »

Gram chałturę!To łabędzi śpiew,echo niegdysiejszych ambicji i planów,czynionych w porywie chwili i bezkrytycznej wiary w siłę nagiego talentu,niepopartego ciężką pracą i nauką.
Gram chałturę!I jest jedyna możliwość aktywnego obcowania z muzyką jako "twórca"(raczej "odtwórca" Niezdecydowany) na łonie zespołu,w którym grają sami przyjaciele z kilkunastoletnim stażem.
Gram chałturę!I nie zrezygnuję z tego póki życia,do ostatniego oklasku!Tyle mi zostało...
Gram chałturę i to lubię!!!Czy jestem muzykiem... ? Co?
Gram chałturę i bywam z tego dumny!Czy mam do tego prawo Co?

Zapraszam do dyskusji o Pariasach świata muzyków.Trzecioligowych Mistrzach .Blaskach,cieniach,chwale i sromocie tych,co korzystają z talentu innych,bardziej niz ze swojego.O tych,którzy są niekiedy jedynymi widzianymi na żywo "muzykami" przez niezliczone rzesze "Kowalskich",a tym samym ,niezaprzeczalnie aktywnymi kreatorami,propagatorami kultury masowej.Przez jednych wyśmiewani,deprecjonowani,taraktowani z politowaniem, przez innych traktowani atenacją,sympatią ,czasem autentycznym podziwem.Na jakie traktowanie zasługują Ci,co robią dla muzyki,świadomości muzycznej społeczeństwa nierzadko więcej niż niejeden filharmonik,nie przynosząc jednakowoż na ten świat ani jednej swojej,oryginalnej nuty...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 23, 2007, 17:28:58 wysłane przez Pluto » Zapisane

PLUTO TO JA.
karol_guitar
Mistrz

« Odpowiedz #1 : Styczeń 23, 2007, 12:32:10 »

Muszę przyznać, że to bardzo ciekawy temat... godny do umieszczenia na forum, chociaż obok TOTO... Uśmiech